De flamingokist

Al maanden stond mijn kist te wachten op zijn langverwachte make-over. Excuses te over om het uit te stellen: nog geen geschikte stof gevonden, geen plank om de kist te sluiten, geen vulling, … Soit, ik heb het té lang uitgesteld, want nu hij EIN-DE-LIJK af is, wou ik dat ik hem al veel eerder had gemaakt!

Het idee haalde ik van het programma Rok en Rol, alle credit gaat dan ook naar Karolien! Ik werd er al meteen verliefd op en ging ook op zoek naar een gelijkaardige kist. Via Tweedehands vond ik een handelaar in Antwerpen waar ik er eentje op de kop kon tikken. De volledige werkbeschrijving vind je hier. En mijn resultaat kan je hieronder bewonderen! Stofje haalde ik van de Stoffenbeurs in Wieze. Vrolijke flamingo’s voor een leuke mix met het oude van de kist.

20140531_160317

 

Een handige opbergplaats voor al mijn fleece dekentjes die ik tijdens de winter op mij leg.

Ook voor de voeten is dit een veel zachter alternatief dan de harde salontafel!

20140531_160351

Geef een reactie

