DIY: Stamp away!

Het toilet, dat moet toch de meest saaie plek op aarde zijn? Ik wil er dan ook altijd zo weinig mogelijk vertoeven eigenlijk 🙂 Tijd dus om hier iets aan te doen!

Ik zag op de blog van A Cup of Life een superleuk idee, waar ze op een stukje stof haar favoriete quote stempelde. Ik was meteen geïnspireerd om zelf aan de slag te gaan, en koos de leegste ruimte in huis die wat gestempel kon gebruiken: het toilet.

foto(3)

Een duidelijkere foto van het resultaat kon ik haast niet vinden 🙂 “Changing the toilet paper roll will not cause brain damage”

Op Pinterest vond ik deze ludieke quotes die iedereen wel eens frustraties opleverde tijdens een toiletbezoek. Omdat ik hou van minimalistische decoratie wou ik stempelen op een simpel wit A4’tje en dit dan inkaderen in een zwarte fotokader. Onze muren zijn namelijk wit en de vloer is zwart met witte spikkeltjes. Ik heb al het nodige materiaal in de Hema gehaald: de stempels kostten slechts 2,95euro en de fotokader kostte 3,50euro. Een goedkoop projectje dus!

De stempeltechniek is zo makkelijk en leuk te hanteren, maar vooral ook verslavend! Je zal er dus niet tegenop zien om na enkele weken/maanden de quote te veranderen!

Plaats een reactie